Monday, August 30, 2004

Get It Over With, Man!!

Yeay~! i'm so happy because i only got few hours to go to end this lame & stupid weekend! Apsal ha? Kalau weekend je, sure rasa boring maksima. Hari lain boring jugak, tapi takde la seboring weekend. Aku rasa sebab weekend adalah hari cuti. So, teramatlah ruginya cuti jika tidak diisi dengan aktiviti2 menarik. Tapi apa lah yang menarik yg boleh aku buat kat sini eh? Haa...~! Aku tau sebab apa boring! Sebab pokai! Hahahahaa~~ Cuba kalau duit tgh lebat. Sure tak boring punya... huhu~

Well, actually petang tadi adalah majlis ceramah sempena Isra' Mikraj di bulan Rajab ni. Oleh kerana ada makan free, I couldn't resist..hehe~! Ye la, dah le tgh pokai, ada pulak yg offer makan free. Saper tak mau? So, dengan penuh keikhlasan di hati utk mkn free, aku menapak ke Masjid Dar Arqam tu. Tu dia... wajah2 yg dah agak lama aku tak tgk. Abg Norji, Abg Halim, Abg Mat Nor, Abg itu ini... tapi aku sekor je yg bujang? Uiks~? Apa jadah nye... mana pegi yg lain2? Tapi bila aku pikir2 balik, sapa la sgt yg bujang nyer... Tak kisah laa. Janji makan free! hahaha~

Right now, I'm doing nothing... just sit in front of the PC, update this 'stupid' blog while listening to some cruising musics. Kat bawah kang, ada aku listkan lagu2 yg aku layan sejak dari awal aku taip nih sampai la aku nak post. That's my mood of music for tonite~!

from 8.43 pm:
-Love Is (Stevie Nicks)
-That Day (Natalie Imbruglia)
-Song For A Winter's Night (Sarah McLachlan & Jewel)
-Sick And Tired (Anastacia)
-Selling The Drama (Live)
-In Relief (John Frusciante)
-Like A Stone (Audioslave)
-All Out Of Love (Air Supply)
-Hey Baby (Bruce Channel)
-Freshmen (Vervepipe)

OK, at first... when I started this blogging thingy, I'm not supposed to write this kind of stuff. But I ended up writing it anyway. Damn~! This'll be no more privacy in my life after this! Hey, you readers~!! Close this blog! Please be kind to bugger off and come back later, okay~! Hehehe~~

p/s- Cis~! Esok Bank Holiday... cuti jugak lagi... aduiihh~ Bosan jugak lagi esok! Tapi aku bukannyer keje pun... apa yg aku risau lak pasal cuti2 ni~?! Sewel arr lu!

No comments: