Thursday, November 20, 2008

Feeling Nostalgic




Hmm... kadang2 kalau duk sesaja, mesti kenangan lampau datang mengimbau. Nostalgia lama2 terimbas di ingatan. Kalau nak digambarkan secara grafik, mula2 kita jadi fade-out dgn transition liquid gitu sambil diiringi angelic background sound. Alerr.. mcm time flashback dlm tv tu lah! Pastu semua imej2 yg terlintas di otak ni monochrome.

Ni gua teringat pulak jaman2 tinggal di LS7 dulu. Mcm2 le kenangan indah dan tak indah. Tapi gua igt lg, time tu gua mmg hantu alam maya. Addicted nak mampos. Friendster, MySpace, VirtualFriends, Blogdrive, Blogspot, Hi5, all the social networking sites you name it! Even this blog actually started at that time. Setakat YM dan MSN Messenger tu, mmg 24 hours on. Jarang la off.

Pastu lak kan, housemate semua ada girlfriend. Yg gua ni pulak, hampeh tul takde girlfriend. Manjang je tgk org bergayut2, chat dgn awek, dating ler. Gua ni tak habih2 nak ngayat awek, tp tak dapat2. Hehehe~

Di kalangan circle of friends gua time tu, yg mat jiwang diberi gelaran Father of Flower, Father of Flower II. Yang solo tak layan awek2 ni dipanggil Father of Rock. Gua dpt nama Father of Fry. Haaa.. lu pikir la sendiri kenapa jadi mcm tu. Gua punya landlord nama nya Haji. dia org Bangla. hoh!

Anyway, time tu mmg akan gua kenang sampai bila2. Kalau ada rejeki, gua nak gi tgk la rumah tu in future. Bankside Street, Harehills LS7... kau tunggu sana! Gua akan tiba satu hari nanti!!

*hail to all my sakai friends - Tepet, Chot, Zollu & Paiz.

2 comments:

Mem Aluya said...

Kalau cenggini, harus bawak Cik Sopea dan ibu.

Jum kita.

Anonymous said...

yep, kenangan 5 sakai berangkai