Sunday, December 12, 2004

Mari lari setempat...

hoh~! dulu masa mula2 buat, bukan main. ngadap sampai ke pagi. alter itu ini. taruk gmbr bagai. sanggup betulkan sampai takde silap. skarang, pemalas nak mampus. bukan susah sgt pun. update je padahal.

"tapi saya takde apa2 yg nak diberitau dlm ni. bukan penting sgt pun. kalau ada pun, privacy sgt (kononnya). takkan saya nak suruh org semua baca dan tau pasal saya??"

hek elee... selama ni kalau takde apa2 pun, letak la jugak lirik lagu ke, puisi ke, gmbr apa2 ke. mcm la selama ni ada cerita sgt pasal kehidupan tu. pigi raaa~~ ckp je la dah takde mood. dah malas nak blog2 ni. hangat2 taik biawak je!!

"alaa... yg marah sgt ni apesal?! ye la... saya malas. bukan malas apa... malas je nak login taip password, pastu klik link blog, klik create new post, pastu taip2... publish... adoii... letih le nunggu!!"

Aaa... kalau gitu, tutup je la blog ni!! toksah ngade2 nak buat blog cm org lain. kalau malas update, takde sapa la nak visit blog ni hari2, tau tak?! lama2, diorg pun fedap. lps tu, diorg buang link blog ni dari blog diorg. padan muka...!

"ehek... iye ke? aaa.. kalau gitu, mcm best je. buleh la saya tulis benda2 peribadi yg best2 sbb org pun dah tak baca blog saya. hik hik hik (gelak gedik)"

bodooooooohhhh~!! PAAANNGGGGG~!! *sekeping pelempang hinggap di tulang tamparan nyamuk beliau. dgn kesakitan yg tidak terperi, beliau berguling2 di atas tanah sambil mengerang... "adoi.. adoi... tolong patik, tengku... adoi..."

...to be continued

No comments: