Thursday, September 02, 2004

Midnight Blues

Bosannyer tgh2 mlm camni. Nak tido, terasa rugi la pulak utk mensia2kan waktu mlm yg best ni. Dah la bulan tgh mengambang! I lurrvvee full moon~!! Tak tau la apsal, tapi aku boleh jadi happy sgt2 kalau tgk full moon.

"If I could ask God one thing,
it would be to stop the moon...
Stop the moon...
make this night and your beauty
last forever..."


Erm... dah ramai gak org tanya aku, "tu gambar awek ke kat sebelah tu?" (the GIF picture at the left side of this blog, in case you're wondering which pic). Aku pun dah naik tak reti nak jawab camna. Err... actually, tu bukan gambar awek aku. Aku masih single-mingle dan masih lagi antara eligible bachelors yg hidup kat bumi ni. Tu adalah gambar seorang pompuan yg aku admire. Nama dia... erm... carikla sendiri~! Ada dlm entry aku yg lepas2. So, one day tu... aku boring2, takde apa nak buat. Aku create la satu animation muka dia dgn muka aku. Konon, awek aku la tu. Haha~!! Padahal, bukan ada apa2 pun. Tak salah rasanya kalau aku admire seseorang. Alaa... macam korang2 yg minat sgt dgn Akademi Fantasia (AF) tu la~!! Admire si Bobo la, si Jojo la... si yg menang tu apa nama tu... Zahid? Haa... Zahid la... macam tu la kira aku admire budak ni. Cuma aku tak boleh nak SMS undi budak aku admire ni je. Heheh~

Terlajak ckp pasal AF ni, aku pun kurang paham la jgk apa yg boleh buat diorang minat fanatik hanjeng kat AF tu. Aku rasa rancangan AF tu ada subliminal message la. Dia hantar mesej2 menghasut pada kadar Ultra-Low Frequency (ULF). Antara kandungan mesej2 subliminal ni agaknyer la... suruh fanatik gila kat yg hensem, suruh membazir kredit hantar SMS, suruh pegi opis bertekak dgn opis-mate pasal AF, dan lain2 lagi. Ish~! Bila aku bukak 'www.suratkabarmalaysia.com', terkejut gak. Bukan nak mengata ke apa, tapi kalau dah RM7.5juta (or is it 15juta?) org kita sanggup habiskan utk SMS... tu mmg dah kira fanatik habis!! Kesian betul... apasal org kita suka pada benda2 seasonal camtu? Nasib baik aku takde kat Malaysia. Kot tak, mau aku pun terlibat sama dalam kancah AF yg giler tu. Aku tgk, 'cikas2' dlm AF tu, cun2 jgk...huhu~

p/s- Merdeka dari jajahan British. Tapi jiwa masih belum merdeka. Senang2 je kena jajah dgn ASTRO & AF. Bukan kata org, tapi aku pun masih dijajah jugak. Tapi bkn dek AF tu la... ada la tu agaknye jajahan lain kat jiwa aku ni...

No comments: