Saturday, September 04, 2004

TGI Friday~!

Thank God, it's Friday~! Hahaha~ habislah weekdays utk minggu ni. Bermula lah weekend utk minggu ini jugak. Tak de apa2 nak taip ler... kematian akal pulak hari ni. Bukan takde apa nak tulis, tapi hari ni byk sgt events kacau bilau dlm hidup aku. Malas la nak cerita kat sini.

Yg aku tau, aku cukup bengang kat Euclidian's Algorithm. Apsal la dia gatal2 buat onar awal tahun hari tu, tapi baik la pulak dia tadi? Aku dah ready dgn kelengkapan di jiwa nak belasah cukup2, sekali dia tak mengganas. Tensen sengguh~!! Lps tu, si Bob dgn Alice ni pun satu hal... dulu ngada2 nak guna Digital Signature. Sampai menyusahkan aku~!! nak verify la, taknak kasi forgeable la, non-repudiable la... byk lak songeh. Dah tadi buat perangai nak guna Message Digest pulak! Mangkuk hayun betul la kartun 2 ekor ni~!Tau pulak korang takut kena attack eh? takut kena alter~! Aku jugak yg termenung memikirkan kerenah korang... Untuk menambahkan lagi sakit hati, punya lah bagai nak gila aku duk tilik Secure Socket Layer dgn Secure Electronic Transaction pagi tadi... alih2 diorang buat bodo je~! Kenapa tak ckp awal2 suruh tilik Key Distribution Center, IPSec, kepala hotak bingai..~?! Hanjeng sungguh...~

Nasib baik ada Pasta Mushroom+Tomato+Lettuce+Tuna... Huhuhu~ girang kejap perut aku daripada melayan mangkuk2 hayun di atas! Tapi ku sangka panas hingga ke tgh mlm, rupanya hujan gerimis di waktu senja. Si Peter pulak mintak tolong install tah hapa2 kat PC baru dia. Dah la mengharungi onak duri sepanjang nak install tu. PC zaman firaun, tak detect USB Port ler, CD kosong takde le, CD Key hilang le... mcm city warden lak aku pegi-balik2 mlm2 buta.

Aahh... anyway, TGIFriday~! Tomorrow saturday, sunday. Sleep day~~ zzzZZZ...

1 comment:

Anonymous said...

Nak makan pasta jugak Inchey Bingai~!!! =D

Eema.