Sunday, September 26, 2004

Updates

"...update la kamu sebelum kamu diupdatekan..." Ngeehehe... lama dah rasanya tak update blog bodoh ni. Sebenarnya, bukan takde apa2 nak citer, tapi malas nak taip. Lagipun, ini kan temapt aku merapu. So, kalau takde update tu maknanya aku tak merapu lah tu pada hari2 yg berkenaan. Hahah~!!


sekadar gambar hiasan


Actually, sebab yg membuatkan aku segan nak update 2 minggu yg lalu ialah...~ hehe~ Ada lak sorang minah ni ckp dia suka blog aku sbb it shows my loneliness. My loneliness~??! Wehh... lonely sgt ke aku ni? Am I a loner? Apa yg aku tulis semua kat sini mmg menampakkan aku ni lonely ke? Aaarrgghh...~!! Kalau ye pun, jgn la ckp kat aku yg aku ni lonely... baca je blog ni udah le. Hehee~ Kan aku dah segan nak update2 ni!

Lepas tu, aku ada la pulak ckp kat sorg kwn ni, "aku malas la nak cerita pasal kehidupan aku hari2...". Dia ckp balik kat aku, "abis tu, apa guna ko ada blog?". Huh~? Apa guna aku ada blog kalo camtu eh?... atau pun, apa guna blog aku camtu? Apa org buat blog ni sbb nak citer kisah hidup seharian je ke? Takde privacy la kalo camtu... sukati la kan, ada org nak buat mcm diary la. Ada org lain pulak buat tempat taruk artikel best2 la. Aku nak buat blog aku ni tempat merapu. So, at least kalau ada update, org yg selalu dtg sini tahu yg aku masih hidup, masih mampu merapu, dan masih hensem seperti biasa! Huahahahaha~!!

1 comment:

Anonymous said...

ini kan ko punya blog. sukati ko ler nak tulis apa. ehehe. merapu pun buleh je. taip je apa yg ko nak taip. asal hati puas. hehe. =p

=faith=